sunnuntai 3. toukokuuta 2015

piCture pOlish desire

piCture pOlish desire
Nämä piCture pOlishin jellyt ovat hurmanneet minut täysin! Tällä kertaa esittelyssä on sävy "desire", mikä on limited edition eli rajoitettu erä (vielä tätä saa...). Upea tumma violetti.

Pullossa lakka näyttää aivan "avaruudelta": tummassa välkehtivässä sävyssä on pieniä kullanvärisä hippusia kuin tähtiä galaksissa konsanaan. Kynnellä sama efekti ei ole niin syvä, mutta erinomaisen kaunis silti.

Minä pidän näiden jellyjen käytöstavoista todella paljon. Helppoja käyttää ja loputulos on mehukkaan näköinen. Kaksi kerrosta riittää täyteen peittävyyteen, mitä tosin en itse aina edes ehdottomasti hae. Pidän läpikuultavistakin lakkauksista. Cremevaiheeni on ohi ja olen ihan vallan jellyissä nyt :)

Huom! Kaikki piCture pOlishit eivät ole jellyjä! Olen itse valkkaillut omani sillä perusteella, mitkä olen jellyiksi tietänyt. Yksi creme minulla on tätä merkkiä, mutta siitä en oikein pitänyt. Varsin lateksinen fiilis.

Mutta nämä pp:n jellyt... IHANIA.

Kuvissa aluslakkana on yksi kerros Seche Rebuildiä, sitten kaksi kerrosta värilakkaa ja yksi kerros Sechen pikakuivattajaa.

Yritän tuolla Rebuildillä saada liuskottumisongelman kuriin. Ensin näytti kuntoutuminen hyvältä, mutta tänään taas paljastui kahdesta kynnestä karmeita vaurioita. Jatkan nyt vielä Rebuildilla ainakin pari viikkoa.

PiCture pOlishin lakkoja saa Suomesta Cesarsshopista.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti